SET JAGAAN WAJAH NUTRIWHITE


set jagaan wajah nutriwhite


PERKONGSIAN DARI PENGGUNA NUTRIWHITE
  ( GUNA DALAM TEMPOH 2 MINGGU ++)
Nampak sangat excited terlebih tau...Ni nak share kisah saya dengan Cleanser Nutriwhite Shaklee yang jadi sebulan sangat sekarang ni. Sebenarnya, saya buat cabaran 30 hari bersama Gentle Deep Foaming Cleanser Nutriwhite Shaklee Start 22 Disember 2014 yang lepas.
So, saya berhajat 22 Januari 2015 nanti baru nak reveal kan kesan dia. Tapi macam tak boleh tunggu je. Kiranya, kali ni pendedahan untuk pertengahan Cabaran 30 hari tu..:)
Rasa bersalah pula if tak share dari awal.  Saya tahu ramai yang tengah mencari Skincare yang selamat dan berkesan. Sebab kebanyakkan skincare yang dijual kat luar tu mengandungi hidrokinon yang merosak dan menipiskan kulit.
Start guna 22 Disember  2014 hingga hari ni,  7 Januari 2015 - lebih dari 2 minggu penggunaan dengan Gentle Deep Foaming Cleanser Nutriwhite Shaklee ni, kesan dia kat muka saya? Alhamdulillah... Sangat superb.....Sangat awesome! :-)
Alhamdulillah...berpuas hati sangat. Skin jadi makin lembut. Berkali - kali saya pegang pipi ni....Betul ke ni? Ataupun perasan sendiri je? Tapi...hakikatnya memang betul tau!
Blackheads still lagi ada terutamanya kat bahagian hidung. Tapi bila rasa dengan jari,  dah tak macam dulu. Tak rasa menggerutu  sangat dah. Maknanya, blackheads dah berkurang la kan? Sukanyaaaa.:-) sebab blackheads kat hidung ni memang susah sangat nak hilang.
Saya perasan, skin jadi makin cerah. Dan kurang kusam. Skin pun jadi lebih moist. Kulit yang dulu berminyak pun dah rasa berkurang sekarang ni.
Alhamdulillah...keputusan untuk bertukar ke Cleanser Nutriwhite Shaklee ni adalah keputusan yang terbaik sebab ia berkesan pada kulit saya. Lagi best bila 1 tube 150ml tahan lebih 6 bulan guna. Guna sikit je, tapi buihnya sangat banyak. Jimat dan berbaloi sangat..:-)

set jagaan nutriwhite

Fungsi Gentle Deep Foaming Cleanser Nutriwhite Shaklee ni :-
» Kulit akan lebih bersih, licin, lembut, segar dan berseri, sekata. Apabila apply Set Skincare Nutriwhite yang lain lebih mudah diserap dengan sempurna.
» menyingkirkan sel kulit mati tanpa meninggalkan sisa.
» Kulit kurang berminyak
» liang pori rapat sebab kotoran celah pori disingkirkan
Sangat bagus untuk yang ada masalah pori besar macam saya. Bila liang pori besar, kotoran pada wajah tak dapat ditanggalkan dengan sempurna dengan pencucian biasa. Sebab tu kita rasa kulit makin berminyak walaupun dah cuci.
Lagipun, Cleanser Nutriwhite Shaklee ni bebas dari sebarang bahan kimia. Sebab tu dia takde bau langsung. Nutriwhite Shaklee ni 100% terhasil dari sumber semulajadi.

Adik -adik dan kakak berminat untuk mencuba set muka nutriwhite ini ? jangan keberatan hubungi saya di 016-3524104 

salam sayang :-)

TESTIMONI 1
set jagaan nutriwhite
TESTIMONI SET NUTRIWHITE DENGAN MUKA JERAWAT.

TESTIMONI 2

Comments

  1. Saya pun guna pencuci muka nutriwhite.
    Memang best sebab muka rasa licin, whitehead/blackhead pun dah tak ada.
    Tinggal tunggu parut jerawat hilang je lagi. hehehe

    Jemut baca blog saya jugak,
    sihatyakin.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. terima kasih Azieyana Aziz kerana sudah mencuba pencuci muka nutriwhite juga . ternyata puas hati kan ?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish