Kerja Dari Rumah - Kenapa Saya Pilih Bisnes Yang Menguntungkan


Mencari kerja dari rumah? Kenapa saya pilih bisnes yang menguntungkan dan mudah. Bisnes santai dari rumah ini menjadi idaman ramai dan diramalkan akan menjadi bisnes masa depan. 

Hubungi Azie di 016 3524104.


mencari-side-income

Bisnes yang menguntungkan? Untung duit semata-mata? Sebenarnya kita boleh mendapat keuntungan bukan saja dari wang ringgit malah masa dengan keluarga dan juga penjimatan dalam banyak perkara melalui kerja dari rumah.

Jika ditanya pada saya, pastinya saya memilih kerja dari rumah yang boleh dipercayai serta yang mudah diuruskan. Selain itu, ia juga boleh dikatakan kerja dari rumah tanpa modal yang besar. Paling penting juga ialah kualiti produk yang saya jual merupakan produk yang memberi manfaat kepada orang lain. Diharap saya mendapat keuntungan pahala di situ.




Produk pilihan ramai.

Bercerita pasal produk, pada asalnya memang tak tau mengenai asas Shaklee ni. Saya mula menggunakan Set Penyusuan pada tahun 2013 dan merasakan produk ini sangat bagus lalu memperkenalkan kepada kawan-kawan. Sejak dari itu, saya mula belajar sedikit demi sedikit sehingga betul-betul jatuh hati kepada produk ini. Kenapa?

Shaklee Berasaskan Semulajadi

Shaklee merupakan satu syarikat yang memperjuangkan keselamatan alam sekitar dan muka bumi. Oleh itu, kesemua produk Shaklee berasaskan semulajadi tanpa menggunakan racun perosak mahupun bahan yang mengandungi GMO. Begitu juga dengan tahap pembungkusan yang mesra alam dan berteknologi tinggi supaya tidak memberikan kesan buruk kepada alam sekitar. Wawasan besar Shaklee ingin menjadikan bumi selamat diduduki dengan lebih lama lagi. ia sangat menyentuh perasaan saya di saat syarikat besar lain berlumba-lumba ingin membuat keuntungan besar. Tetapi Shaklee masih mampu menyumbang sesuatu untuk kebaikan alam sekitar yang semakin dirosakkan.

Shaklee Mudah Dijual

Saya telah mencuba semua produk Shaklee termasukla vitamin, produk rumah dan juga produk kecantikan. Sememangnya produk Shaklee lebih berkualiti dan diyakini. Oleh itu, tidak ragu-ragu untuk menjualnya kerana ramai yang memang mencari produk semula jadi berbanding dengan produk yang banyak bahan kimia di luar sana.

Ada Sistem Online

Untuk ibu bekerja dan juga suri rumah, sangat mudah ingin membuat order. Anda hanya perlu klik Shaklee2u.com untuk membuat pesanan. Kebiasaannya dengan pembelian online, pastinya pelanggan membuat pembayaran dahulu. Jadi tak perlu keluarkan modal bukan? Tapi anda akan mendapat untung runcit dan juga point bonus. Point bonus ini pula akan menentukan bonus pada pertengahan setiap bulan. Dalam masa yang sama juga, anda boleh dapat lebih banyak bonus apabila leih ramai rakan bisnes yang menyertai anda.

Untuk ibu-ibu macam saya yang sibuk ketika di rumah ini, masih sempat membuat order online ketika menidurkan anak ataupun ketika memasak. Begitu juga dengan mereka yang bekerja di pejabat. Waktu rehat boleh membuat order online. Barang akan dihantar melalui kurier yang pantas bekerja. Sebab itula saya mengatakan ini bisnes yang menguntungkan masa saya. Tidak banyak masa dihabiskan untuk menyimpan stok kerana branch yang akan menyimpan stok.

Kerja Dari Rumah Terkini

Untuk kaum ibu, ini merupakan kerja dari rumah terkini kerana ia lengkap dengan produk makanan tambahan, set jagaan wajah dan set pencuci rumah. Ianya seperti one stop centre untuk mencari produk yang berkualiti. Terbaru, set mandian bayi akan dibawa masuk ke Malaysia tidak lama lagi. dengan produk ini, ianya memang menjadi carian tertinggi masa kini.

Tawaran Berniaga Sambilan

Saya mencari anda yang berminat untuk berniaga dengan modal permulaan sebanyak rm80 sahaja dan akan dilatih secara professional. Sama ada anda suri rumah mahupun masih bekerja tetap, itu tidak menjadi masalah kerana kita dilahirkan sebagai Supermom. Boleh membuat pelbagai kerja dalam satu masa kan. Paling penting, dapatkan restu suami untuk menjalankan bisnes ini. Malah ia sangat berpotensi besar menjaid bisnes keluarga yang dapat diwariskan.

Hubungi Azie di 0163524104


mencari-side-income

Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish